Translate

24 Eylül 2014 Çarşamba

Euruvision ?? Na-a.. Asiavision varken kimin umrunda

Biz Türkiye olarak asya ve avrupanın birleştiği dünya üzerindeki bu mükemmel yerde yaşıyoruz.. Ve avrupalıların siyasi çıkarlar için oy verdiği şarkı yarışmasına rest çekip katılmayı kestiğimizden beri biraz buruktu içim.. Şimdi ise Asya-pasifik şarkı yarışmasına katılacağız.. İlk katılım yılımız 2014 ^^
Tarih ve yer; 25 Ekim 2014 tarihinde Çin Halk Makao Özerk Cumhuriyeti'nde bulunan The Venetian Theatre

Bu yarışmanın eurovision dan en büyük farkı ticari amaçla yapılması..
Bu sene ilk katılımımızı gerçekleştireceğimiz yarışmada bizi temsil edecek gurup, Eurovision da bizi ikinciliğe çıkartıp gurulandıran sempatik one ok rock gurubunun türk versiyonu Manga. Şarkılarının adı ise "Fazla Aşkı Olan Var mı ?"

Şarkının ismi bana ilginç geldi.. Hadi bekleyip göreceğiz.. A bu arada asya severler sakın unutmayın.. Kore ve Japon ya ile rakip olacağız bu yarışmada.. K ve j fanlığını kenara bırakıp izleyin derim :D

Kore ve japonya demişken..
Koreyi temsil eden şirin kız gurubu Girl's day
Japonyayı temsil eden ise üyelerinden biri palyaço olan (hee evet bende çözemedim) Sekai no Owari

Yarışmayı izlemek için zamanı gelince tvt nin başına kurulurup Trt yi açmayı ve kumandayı saklamyı unutmayın ^-^

(Not haberi önceden aldım ama bilmeyen yoktur sanıyordum.. Varmış. Bu yüzden geç te olsa yazdım ^^)

(Woah son anda fark ettim de tam bir ay sonra O.o)

10 yorum:

  1. bende senden duyuyorum bunu. Manga'yı severim. O gerçekten sosyal mesaj içerikli :D
    birde kendimize ait için euro vision gibi yarışma olacakmış. türkçe şarkılar söylenecekmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende Yıldız Tilbe ile düetini görene kadar severdim :P

      Tabi ne sandın :D

      Biliyorum onu da. Turkevision mu ne.. Türk ülkeleri katılacak azerbeycan falan gibi.

      Sil
    2. ah onu hiç sorma. o düet neydi ya!!~~ ağğııhhh~~
      bence güzel bir proje.

      Sil
    3. Hiç hatırlatmamak gerek :D Tarih olsun bir zahmet :D
      Neyse bizimkilerin asyayı görünce belki eskiye dönerler.. Sonuçta 'manga' lar :D

      (He ya ben zamanında askeri manga daki manga sanıyordum onları :D)

      Sil
    4. o düetten sonra etkileyici olmayı sürdürdüler bence.

      benim aklıma birkaç olasılık gelmişti ilk çıktıklarında. :D

      Sil
    5. Benim için değil :P

      Ne gibi olasılıklar ? :D

      Sil
  2. Evet ben de duymuştum bunu ve duyunca çok sevinmiştim :D Aslında euruvision eskiden güzelmiş ünlü olmayan kişiler yarışırmış sonra işi siyasi oyunlara çevirdi pislikelr :P
    Ama kore insan gider adamaklıllı bir erkek grubu çıkarır yani :D Biz de tv den konser izliyormuşuz gibi hissedip coşardık :D
    Girls day hangi şarkıyı söyleyecekmiş biliyor musun? Bunlar şimdi yeni şarkı mı yazıyor yoksa eski şarkılarından birini mi söylüyorlar?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum.. Ne bekliyorsun ki :P

      Ya tam emin olmadığım için yazmadım buraya ama o an baktığımda 2015 teki türkiyede olacak gibi bir bilgi almıştım.. Ah düşünsene B.T.S veya Nu'est gibi bir gurup geliyor.. Ah dugun dugun oldum :D

      Ya aslında vikipediada yazıyor.. Benim bildiğim sırf yarışma için yeni şarkı yazacaklarıydı. Ama orada yazan zaten Girl's dayin de Manga nın da eski şarkıları.. Bir dedikleri diğerini tutmuyor bende emin değilim.

      Sil
    2. Yuuh gerçekten mi? Uff ne harika olurdu yaa *-*

      Hımm tam kesinleşemiştir belki de

      Sil
    3. Az zaman kaldı.. Bekleyip göreceğiz :D Heyecan var :D
      Bu yarışmaya katılmak demek 'Eğer kazanırsak o gurubu tüm asya az buçuk duyacak' demek.. Bir adım... (Aklı turistlerde... Yaş cinsiyet farketmez.. misyoner olmasınlar da :P)

      Sil