Translate

6 Ekim 2013 Pazar

Türkiye'de One piece telefon kabı O.o

Geçen gün gezerken istanbul'da küçük bir tefoncunun önünde gördüm bunu. 
Genelde gençlerimiz animelere çizgifilm muamelesi yapıyor, manga deyince müzik gurubundan bahsettiğimizi sanıyor. Bütün asyalıların aynı olduğunu düşünmelerinden bahsetmiyorum bile. (Fazla aşşağıladım galiba)
Kısaca One piece in ne olduğu bilen fazla kimse yok sanıyordum. Ama bunu görmek beni gururlandırdı. (Japonum ya :p)
Bunu görünce bir umut dükkana daldım. Telefonuma uygun kaplara baktım. Yoktu benzer bir şey.
One piece li tefon kabı hangi telefon için, diye sorduğumda boş boş bana baktı adam. (Sattığı şeyi bilmiyor) Sonunda Blackberry için olduğunu öğrendim.
Benim telefonuma uyumlu olmadığı için sadece fotoğrafını çekmekle yetindim.
Ama acayip umutlandım artık. Telefoncu telefoncu gezip anime veya K-pop guruplarının telefon kaplarını aramaya karar verdim. Bana şans dileyin :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder