Translate

25 Ocak 2014 Cumartesi

Subniminal Mesaj Nedir ?

Subniminal mesajlar İlluminati adlı topluluğun beğin yıkamak için kullandığına inanılan bilinç altı mesajlardır. Görüntü ve selerden oluşabilir.
Bunun bir örneğide 25.kare dir.
Bu teori birşey izlerken gözümüzün 24 karede filmi izlemesi ve arada ekli olan bir karelik mesaji fark etmememizdir. Bu mesajı beğin algılar ve biz farkında olmadan bilinçaltına kaydeder.
Hatta bunun reklam amaçlı kullanıldığına, sinemda canınızın birşeyler istemsine sebep olduğuna inananlarda var.
Sübniminal mesajın etkili olması için başka şeye konsantre olmanız gerek. Bir şeye konsantre iken duyduğunuz gördüğünüz şeyler daha derinlere etki eder. 
İşin ilginç yanı ise bundan etkilenmek için etkileneceğinize inanmak gerekir :D
Ben düşünüyordum 'madem gizli bir örgüt neden herkes haberdar?' Heh işte bu yüzden. 
Çigifilm mantığı ile çalışıyor. Aşağı bakmazsan düşmezsin. 
Yani en iyisi inanmamak.
Bu sübniminal ile de beyni bir yere kadar kontrol edebilirler.
Yani film izlerken canının kola çekmesini sağlasalarda onu alıp almamak yine sana kalmış.
Duyduğum kadarı ile de ruh halini değistirebilirmiş. Seni öfkeli yapabilirmiş.
Bütün bunları nasıl ve nereden bildiğim konusuna gelirsek. Ben meraklı bir insanım ve yıllardır bunun hakkında şeyler okuyup izliyorum. (Belki tuhaf ama bana eğlenceli geliyor.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder