Translate

2 Nisan 2014 Çarşamba

Eğer Parti Kursaydım...

Seçimler bitti. Hepimize geçmiş olsun.
Artık seçim müziklerinden ve siyasi atışmalardan (kısa süreliğine) kurtulduk.
Umarım görevlerine geçenler ülkemiz ve halkımız için hayırlı olur. (siyasi görüş belirtmeyelim lütfen)

Neyse bu seçim döneminde herkes bir taraf tuttu ve siyasiler hakkında olumlu yada olumsuz, ciddi yada alaycı bir şekilde konuşuldu.
Bende 'bunların yerinde olsam şöyle yaparım böyle yaparım' gibi konuşmalar yaptım.
Hadi işi abartıp biraz saçmalayalım.

Parti kurmaya karar verdim. Adı daha belli değil.
Partimizin simgesi kedi kulakları. (Yada tavşan. Ne derseniz artık.)
Şöyle bir işaretimiz var.8

Evet Tao. Kendisi de bizim partiden aday.

Diğer bir önemli konu ise seçim müzikleri. Exo nun yapmasına karar verildi.
(Bol subniminal kullanrak oy toplayacağız. Kimse neden oy verdiğini bilmeyecek)
Şimdiden SM ile anlaşmaları hazırladık. Partinin açılışından sonra imzalar atılacak.

Seçim vaadlerimiz ise çok fazla.
Öncelikle türkiyenin ilk kadın başbakanı olarak yabancı basında biraz reklam yapmayı umuyoruz.
Amacımız türkiyeyi bol bol tanıtmak ve güçlenmesini sağlamak. (ki bol bol turist gelsin)
Başa geçtiğimizde ülkede herşeye el atmayı düşünüyoruz. Eğlence sektörüne kadar.
Öncelikle eğitim. Okullarda seçmeli ders olarak Korece, Japonca, Çince, Hintçe ve hatta Tayca olacak. Öğretmenler yurt dışından getirtilecek (ki ana dilleri olsun)
Halk eğitim merkezlerinde de aynısı geçerli olacak.

Öğrenci değişim programları olacak. (fazlasıyla)
Asyaya öğrenci yollayıp ordan çekikleri getirteceğiz.

Başa geçince asya dizilerini dandik dandik taklit etmeyi yasaklayacağız.
Daha orjinal ve taktire değer diziler çekilmesi için teşvik edecek ve yabancıların ilgisini çekeceğiz.

Yakışıklı ve sesi güzel bir kaç genci toplayıp estetik ve eğitimden sonra çıkış yapmalarını sağlayarak yabancı ülkelerde hayran kitlelerine sahip bir iki boy band kuracağız.
Subniminal ile türkleri sevdireceğiz. (Evet bu fikri korelilerden çaldım.)
T-pop diye bir müzik türünün yayılmasını sağlayacağız.

Onun dışınca 56 kişi bir arabaya binip son ses açanları ciddi cezalar bekliyor olacak.
(Turist kızlara sarkmak 6 aydan başlıyor)

İlk milket vekilimizi tanıtayım. (Boice lar neden bahsettiğimi anladı.)

Genel başkanın (ki bu ben oluyorum) korumaya da ihtiyacı var.


2 yorum:

  1. DKP: Alman Komünist Partisi. Böyle bir parti var..
    Ve bu yazının amacını anlayamadım.. Siyaset + Kore. Bilmem alakasız iki konu olmuş bana sorarsanız... Ki siyaseti bu kadar hafife alınacak birşey olarak görmüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle bilgi için teşekkürler bilgisayara geçince düzeltirim o kısmı.
      Ondan sonra. Yazının amacı belli değil mi ? Eğlence amaçlı yazıldı.
      Siyaset o kadar ciddiye alınacak birşey değil. Gerçek hiç bir partiye laf ta söylemedim.
      Ayrıca siyaset ve kore alakasız değil. Siyaset diğer ülkeleri de içerir. Siyaset ve idoller alakasız. Aslında o da değil. Kore için bir yöntem. Idoller= para = ülkenin gelişimi.
      Almanya da öyle bir parti olduğunu bilmemek dışında ben de siyaset hakkında çok şey bilirim. Cahil bir kafa ile yazmadım bunu. Dediğim gibi eğlence maçıydı ve okuyup sevenler oldu.

      Sil