Translate

7 Temmuz 2014 Pazartesi

CN Blue da İlluminatiye Dahil mi ?

Elbette. Bunu tek tek sormaya gerek yok. Tüm müzik sektörü (en azından amerika ve koredeki) buna dahil. Bazılarında daha çok bazılarında daha az var illuminati ile ilgili semboller ama sonuç olarak var. En çok ta SM de

FNC de daha çaktırmadan yapıyorlar. Az az.
Buna öğrenk te CNBLUE. Duyan şaşırıyor.

Şaşırmaya yada onlardan nefret etmeye gerek yok. Boicelar olarak bunu biliyoruz ve onları buna rağmen seviyoruz.

Bir iki örnek isterseniz..
Fotoğraf çekimlerinden tek gözler:



One Time konser videosundaki mason yıldızı kolye:


Burada üçgenli bir t-shirt ümüz var:

İ'm sorry klibinden Yong Hwa nın şeytanlı gitar kayışı:

Daha yakından bir fotoğraf:

Ve aynısını 'where you are' şarkısını söylerken de takmış:

Son olarak ta 'Love' klibinden sürekli yaptığı karaografiye dakil olan hareket. Bunun bir üçgen olduğu açık değil mş ? Hemde hemen gözünün yanında:


Şimdilik elimdekiler bu kadar. Çok vakit ayıramadan buna. Bu yüzden az. Ama daha bulunca ikinci bir konu açabilirim belki.

Şimdi ben size dikkatimi çeken resimleri sizle paylaştım. Bunlar kesin kanıt mıdır ? Hayır. Ona bakılırsa benim de gözümün üstünde v işareti yaptığım resimler falan var. Ama sonuç olarak illuminati, veya benim teorimle İsrail.. sonuçta birilerinden onay alamadan bu tarz şeylerde yükselemediğin gerçeğine ben inanıyorum.

2 yorum:

  1. medeniyetini mırnıkladıklarım.
    hatırladım sanırım shin'in üçgenli tişörtünü görmüştüm. ben sitedeki konser videosunu izlediğimde başka kolye takıyordu. onuna ilgili sandım. başka videoymuş meğer. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni bir düzenleme yaptım :D

      Daha çok var bir ara eklerim :D

      Sil