Translate

28 Eylül 2014 Pazar

Ren (Bölüm 2)

 Röpörtajı Yeppudaa ya eklediği için Nuest_kolik e teşekkür ederim ^^




Yoksa.. Yoksa bu da mı bir rüyaydı ?
Öyleyse birazdan yanıma gelip benden hoşlandığını söyleyecek. Rüya olsa da benim için sorun değil. Bu sefer o öpücüğü alacağım !

Bize doğru gelirken ne kadar da zarif yürüyor..
"Ren! Sende burada mıydın.. Bu gün boşsunuz sanıyordum. Babam beni okula bırakacaktı..."

Ah tabiki ne bekliyordum ki ?! Hayal kırıklığına uğramışa benziyor. Hoş benim kadar hayal kırıklığına uğrayamaz ama. En azından bu fırsatı kullanarak onunla okula kadar gidebilirim.

"Neden bizimle gelmiyorsun ? Zaten yolumuzun üstü. Hem arabayı süren baban olduğu için planlarnda çok değişiklik te olmaz."

Yüzü tekrar güldü.
"Gerçekten mi ? Sorun olmaz değil mi ?"

Sen böyle güldüğün sürece hiç birşey sorun olmaz. Yeterki o güzel yüzünü asma..
"Tabi ne sorunu."

Ji Hyo hevesle arabaya bindiğinde Baek Ho kolumu dürtüp kaşlarını kaldırdı ve sadece benim duyabileceğim kadar kısık sesle konuştu.
"Hiç bir fırsatı kaçırmıyorsun."

Dudaklarımı büzdüm ve gözlerimi kıstım.
"Ne o ? Yoksa başkalarından hoşlanmam seni kıskandırıyor mu ?"

Baek Ho omuzuma yumruk attı.
"Serseri ! Bin şu arabaya hemen."

Gözlerimi kısıp ters ters Baek Ho ya baktıktan sonra Ji Hyo nun yanındaki yeri kaptım. Umarım birden trafik çıkar da uzun sürer bu yolculuk..


Ne yazık ki yol her zamankinden daha da açıktı.. Yolculuk çabucak bitti.
Yani nasıl olur da bir kırmızı ışığa bile denk gelmeyiz ki ?! Trafik ışığı sürelerini ayarlayanları lanetliyorum! Onlarında ne suçu varsa artık..


En azından biraz konuşabilmiştik onunla.. Bana bir erkek olsam kız arkadaşımdan ne hediye isteyeceğimi sormuştu..

Kahkahalarını tutamayan üyelere mi küfretsem beni bu kılığa sokan menajere mi ?!
Ah be kızım bakma sen kıyafetlerime! Ben bir erkeğim zaten. Hemde sana aşık bir erkek.

Birde beni kendine yakın görüyor diye sormuş soruyu.. Neyinim ben senin ? Ablan mı ?!

Hem niye böyle bir soru sordu ki durup dururken ?? Erkek arkadaşı falan mı var yoksa ? Döverim ben o herifi.
Bakmayın böyle narin göründüğüme. Fanlar bilir gömleğimin altındaki kasları.

"Hiç duymuyor ki bu bizi.." Min Hyun bana seslenmişti sanırım.
"Hı ?"
"Hala olayın şokunda gibi.." Kafamı sesin geldiği yöne çevirdiğimde JR ı gördüm.

"Ne diyorsunuz siz ya !"

"Ropörtaj diyoruz.. Katılmaya niyetin varsa bir zahmet oturduğun yerden kalk ve gelen bayanı selamla."

"Ah doğru ropörtaj.. Geliyorum hemen."


Bahsettikleri kadın baya sevecen birine benziyordu. Selam verip yerlerimize oturduğumuzda stajerlerden biri bir paket cipsle geldi.

"Bunu.. Yiyebilir miyim ?"

Kadın gülümsedi
"Tabiki yiyebilirsin. Elbette!"

Kadın cips paketini aldı ve açmayı denedi.. Ama beceremedi.
Sabırsızlanmıştım.
"Bırakın ben deneyeyim."

Paketi açtım ve avucumu içine daldırdım. Bu bana sabah olanları unutturmuştu.Mutluydum ve gülümseyerek cips yiyiyordum...

Evet, ereğim diyip duruyorum ama genç bir erkeğim.. Böyle çocuksu şeyler de beni mutlu edebiliyor.

"Ren çok yeme yoksa pirinç yiyemezsin!"
Lanet menajer! Onu duymazdan geleceğim.. Zaten paket te bitmek üzere.


Cipsi bitirip bir güzel de parmaklarımı temizledikten sonra ropörtaja geçtik.
Kim derdi ki beni cipsle besleyen bu sevecen kadından bir cümle ile soğuyacağım..

"Kime arkadan sarılmak isterdiniz ?"
Back-Hug ?! Hemde üyeler arasında ?! Sende mi sevimli abla ?!

Baek Hyun tereddütsüz yanıtladı soruyu.
"Min Hyun! Geniş omuzlarıyla onunun sırtı sarılmak için tam doğru ölçüde."

Aron da ona hak verdi.
"Farkettim."

Onlar gülerken araya JR girdi.
"Ren! Ona bir kaç defa sarıldım ve tam doğru ölçüde."

Baek Ho tekrar gülmeye başladı.
Ne diyorsun sen JR! Sanki sırtımda yaşıyormuşsun gibi yanıt verdin!

Baek Ho gülmeye devam ederken Min Hyun şaşırmıştı.
"Ne ?"
"Sadece fotoğraf çekimlerinde ! Her zaman sarılmıyorum !!"

Bu gibi durumlarda daha açık konuşmalısın!  Bu soruyu herkes cevapladı mı ? Sıradakine geçsek ?
Anlaşılan Aron daha cevaplamamış.
"Bana göre de Ren. Çünkü tipi kız gibi."
Ne diyorsun abi sen ?!  Sanki bu laftan sonra sana erkek gibi diyebilirler de.. Ah bir bilsen dün gece markette çalışan bir kızın seninle beni yakıştırdığını.. Rahatça böyle konuşabilir miydin merak ediyorum.

Düşüncelerimin aksine sadece gülümseyebildim.
Bu sefer Aron bana sordu.
"Peki sence ?"

JR dalga geçer gibi araya girdi.
"Herkes diyeceksin değil mi ?"

Sakin kalmalıyım. Battı balık yan gider. Madem bütün üyeler birine.. Ihım yani sarıldı.. Sarıldı diyecektim.. Bende birşeyler söyleyebilirim.
Hepsinden daha kızsı olmak zorunda.. Hmm..
"Pekala.. Sanırım JR.. Hayır! Min Hyun! O uzun ve geniş omuzları var. Sarılması rahatlatıcı görünüyor."

Sıra artık Min Hyun daydı.
"Bana göre Baek Ho."

Baek Ho şaşırmış gibiydi.
"Gerçekten mi ? Harbi mi ??"

"Erkeksi görünüşünün aksine cildi çok yumuşak, bebek gibi!"

Buyur buradan yak.. Baek Ho da Min Hyun demişti zaten... Az durun. Bu ropörtaj yayınlansın, ikinizin fanfiction ları çıkacak böyle bol back-hug lı.. Haha ne diyorum. Bende Min Hyun dedim. Sanırım bende ikinci karakter olurum artık.
Şu 'fanlar-bizi-nasıl-görüyor' araştırmalarımı kesmem gerekiyor artık. Onlar yüzünden üyelerin yüzüne bakamayacağım yoksa.

Neyse ki ilk soruyu atlatabilmiştik.  O sematik gürünümlü kadın bir soru daha sordu.
"Kiminle otel odanızı paylaşmak isterdiniz?"
Abla senin de bir kafamızı birbirine itip öpüşmeye zorlamadığın kaldı ama..


"Min Hyun! O beni sabahları uyandırabiliyor."
Baek Ho bu kadar hevesliyken ben neden kadına kızıyorum ki?!
Devam et koçum. Rolüne kendini kaptırmışsın belli.. De! Sabahları öperek uyandırıyor de de  hepimiz kurtulalım.

Min Hyun itiraz etti.
"Uyanmıyorsun ki!"

"Ama yine de Min Hyun ben uyanana kadar devam ediyor. Min Hyun ile olmak istiyorum! Sende öyle olsun istiyorsun değil mi Min Hyun ? Değil mi?"

Ah lanet olsun ben niye çabalıyorum ki..  Gidin kendinize bir oda tutun ve ne yapıyorsanız orada yapın..

"Asla Baek Ho! Senden başka herkes tamamdır."
Haha naz yapıyor bizin Min Hyun ! Ah bende kendimi katırdım.. Bakalım bu ropörtaj sonunda Baek Ho kiminle olacak.. Üzgünüm hyeong. Bu saçma ropörtajda akıl sağlığımı korumak için tek seçeneyim alay etmek.

Bir tek ben değil, herkes Baek Ho ile uğraşıyordu. Aron "Benim içinde! Baek Ho ve menajerimiz hariç hepsi olur!" dedi.

JR tarafsız kaldı.
"Ben tek bir kişi seçemiyorum. Hepimiz iyi arkadaşız. Menajerimiz hariç herkes olur!"

Bu Baek Ho yu duygulandırmış gibiydi. "JR~" dedi tuhaf bir ton ile.

Tamam şimdi araya girmezsem iş karışacak gibi. Birinden biri itiraf edecek sanki.
"Ben JR ile olmak istiyorum."

Evet söylemiştim. Sanki başka şansım vardı menajer o çirkin bakışlarını bana dikmişken.. Ah bu lanet ropörtaj daha ne kadar devam edecek~

8 yorum:

  1. Haha okurken öldüm ya :D Bizimkiler sevdiğim kız bana abi dedi diye üzülür buna abla dedi neredeyse :D Çocuk napsın şimdi :D Bu kız menejerin kızı mıydı kimin kızıydı ya unuttum :D Ben sadece fanlar onu kız olarak görüyordur diye düşünüyordum böyle şirketten sayılan birisi bile kız olarak görüyorsa çocuğu çok acıdım :D
    Bu röportaj gerçek mi? Lan cidden ne pis sorular soruyorlar.Çocuğun sorulardan sonra verdiği iç ses tepkileri harika ya :D Ama cidden yani bi öpüştürmedikleri kaldı çocukları :D Bular cidden nasıl bakıyorlar birbirlerinin yüzlerine.Hele bir de fanfiction ları okuyorlarsa..

    Dizikolik daha sık yayınla şu fanfic i yaa.Bunu sanırım starry night dan daha çok sevdim :D Romanlarına bu hikayeyi de kesinlikle eklemelisin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten wattpad te tanıtımı ("Hoşlandığınız kızın sizi öz abisi olarak görmesi kötüdür. Peki ya öz ablası olarak görmesi ?"

      Ben Ren. Normal bir erkek olmama rağmen çok güzelim. Ve insanlar beni yanlış anlıyor..)



      Ya bende tam emin değilim ama menajerin kızı değil :D Şimdilik şoför dedik te o adama güzel bir yer bulmalıyım şirkette.. Çalışmalar devam ediyor :D


      Ya işte fiction.. Ne kadar abartı olursa o kadar komik olur. Sadece menajer ve üyeler biliyor.. Yani kimse kız demiyor ama biraz feminen olduğu sanılıyor (hikayede) Tabi bazı gelişmeler olabilir :P


      Ne yazık ki gerçek.. Eğer kız olsanız kime aşık olurdunuz.. Evet böyle bir ropörtajlarını okudum.. Devamı için üçüncü bölümü bekleyin ^^


      Umarım gerçek hayatta okumuyordur diyelim :D
      O değil de ben bunu yazarken erkeksi bir yanım olduğunu farkettim :D :D Ve erkek olsam çapkın olurmuşum.. İyiki kızım :D :D


      Türünü sevmişsindir belki ^^
      Romanlar ?? :D Ama bu fanfiction ^^ Resmi bir şekilde yayınlarsam yasal haklara girer iş :D
      Hem benim bir hikayeyi internette yayınlamam demek 'bununla gerçek bir yazar olarak birşey yapamam, Kalitesi yeterli değil, ama yazmayı seviyorum.. Bu yüzden kendimi geliştirmek için kullanacağım' demek :D

      Sil
    2. Haha bence de adamı iyi bi yere yerleştirmelisin :D

      Haha fanfic yazarken gerçek kişiliğini keşfeden yazar :D :D

      Onlardan bahsediyorsun diye yasal hak felan gerekiyor mu ya? Kötüymüş :P Bence güzel bir roman olabilirdi bundan yada böyle hikaye tarzında :D
      Hım o zaman bir şey diyemem tabi daha iyileri gelecekse :D

      Sil
    3. Gidişata göre karar vereceğim artık o adamın yerine :D

      Hey gerçek kişilik falan deme yanlış anlaşılıyor :D Ben yeteri kadar kızsıyım :P

      Yani kesin emin değilim.. Ama gerekiyordur sonuçta gay sandı okuyanların çoğu :D Ama kim bilir belki karakter ve gurup adını değiştirir biraz da röpörtajlarla oynarsam kendi uydurma gurubumu yapabilir, roman olarak yayınlayabilirm ^^

      Sil
    4. Haha hadi hadi :D

      Evet o da mantıklı :D

      Sil
    5. Önce bir elimdekileri halledeyim de.. İlerde ne olacağını kim bilir :D

      Sil
  2. bir şey soracaktım yeppudaa da yayınlandı demişsiniz röpörtaj peki nerede ben de yeppudaa ya üyeyim ama röpörtajdan haberim yok ayrıca cidden JR dediği doğru mu? sonra zaten aynı odada kaldılar birinde oteldeyken mi ne sonra JRen lafları çıktı ortaya malum :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgisayarım aramızdan ayrıldığı için, yer işaretleri falan gitti. Bir süredir de Yeppudaa ya giremiyorum. Ama orada düzenli olarak ropörtaj çevirisi yapıp bir konu altında yazan bir arkadaş vardı.. Nuest kolik yada benzeri bir nicki vardı. Orada okumuştum, hikaye için düzenli takip ediyordum.

      Az önce de dediğim gibi bilgisayarım çöktüğü için ropörtajın devamına dahi ulaşamıyorum artık. Olur da siz bulursanız haber verin lütfen ^^

      Sil